0808aysu hamilelik ilk öğrenilince yapılıyor yani yeşillkten çiğ etten kedi kakasından falan bulaşan bir bakteri bir kere geçirince bağışıklık oluyor. Negatif olunca çok dikkat etmek gerekiyor. Benim negatif mesela kendi yıkamadığıö yeşilliği bile yemem. Öyle birşey sandım ben. Ondan sordum 😇