Ben seven birisi olduğum için söyleyeyim doktoruma da sordum temiz ve emin olduğun bir yer olursa ve iyi pişirilirse( ben bildiğim yerden ve iyi pişirin diye uyararak) daha 2 gün önce de yedim tüketiyorum sıkıntı yok. Sakatat ve şarküteri ürünleri çiğ olanından daha çok korkun iyi pişmişse dert etmeyin