Ayrıca Şifa Hastanesi ile ilgili olarak tabiki de doktorlara berbat demek bizim haddimize değil fakat herkes fikrini söylüyor. İsteyen istediğini ciddiye alabilir... 1.si Burçak hanımı yakın bir akrabamız önerdi doğumumu o yaptı çok memnunum v.s diyerek bende bunun üzerine gittim 12.haftadan sonra doktorumu değiştirdim. Memnun kalamadım bana öneren arkadaşımda hamile kalınca haliyle Burçak hanıma gitti ve 1 hafta önce konuştuk. Haklıymışsın gerçekten Burçak hanım değişmiş ilgisiz benim önerdiğim doktor o değil diyerek Soner bey e geçti. En son duyduğum kadarıyla da Simender hanım hastaneden ayrılmış. Ama simender hanımı da çok övmüyorlar. Karar sizin yani arkadaşlar ben şahsen en son Burçak hanımda yaşadığım hüsranla yakın çevremin Önerisini alıp söyledikleri doktorlara giderek en son bir karar verdim. Karar sizin gidip muayene olup deneyip karar verin derim...