Mjhcrgmc eltim Doğum yaptı 2 hafta önce. Bahar hanım doktoru. Benim de doktorum bahar hanım medicalde. Ancak riskli gebelikten ötürü Zeynep kamilde yatıyorum şuan maalesef 😔 Doğum sürecinde oradaydım. Personelleri çok ilgili. Hastane yeni olduğu için herşey çok çabuk ilerliyor. En güzel tarafı da 2 gün fazladan kaldılar bebek su yuttuğu için Nefes almasında sıkıntı vardı yoğun bakımda kaldı. Ekstra ücret almadılar. Başta anlaşılan fiyat 2350.