Merhaba arkadaşlar, bende 12.haftama kadar Şifa hastanesinde Burçak hanıma devam ettim. Sonrasında memnun kalamadım. Pendik hospital , ve Kaynarca da yeni açılan Medical park hastanesine birer kez muayene oldum. Pendik hospital Olcay hanıma gittim gayet memnun kaldım fakat saat 3 e kadar orda oluşu ve %90 bir ihtimalle doğumuma giremeyecek olması nedeniyle Medical park da Bahar hanıma gittim. Çok memnunum. Normal de fiyatlar biraz pahalı hastane yeni açıldığı için şuanlık muayene 100 tl Doğum sezeryan veya normal farketmiyor 2350. 16. Haftayı geçtiyseniz doğumunuzu da kayıt yaptırarak bu fiyattan yapıyorsunuz. Belki düşünen olur diye anlatmak istedim. Sevgiler. ☺