Kızlar 10 haziran saat 10.30 da cennet kokulumu kucağıma aldım. Planlı bir sezaryendi.
Sabah 7.30 da giriş yaptık ve serum takıldı. Daha sonra nst ye bağladılar. 9.30 itibariyle ameliyathaneye girdik. Önce hiiiiçççç acımayan o iğneyi yaptılar belimden. Tansiyon aleti bağladılar. Hemen uyuşukluk hissettim ayaklarımda. Sonrasında kustum anestezinin etkisiyle 😰 4 5 kez öğürdüm. 15 dk snra bebeğim kucağımdaydı. O kadar güzel bir duyguki… Allahım herkese yaşatsın. Şimdi evimizdeyiz, 2.günümüz. Sormak istediğiniz varsa seve seve yanıtlarım💗