Mucizem7 Betyit yok yok korkma ben 36 haftalik hamileyim araliklarla 5kez falan yedim çünkü gerçekten asermistim🤣😊
Busramlkwi Betyit Bende yedim 2 kez burger king çok ama çok canım çekmişti rüyalarıma giriyordu ama yedikten sonraki mutluluk harika bişey😋 Her gün yemedikten sonra bişey olmaz Allah’ın izniyle❤️
Gocmnn Betyit bende canım çekince eşimle yiyorum bişey olmaz bence en fazla bebişler de alışır hamburgere 😊
aezgi Ben böyle yemek postlarına cok sasırıyorumm nolabilirli allah askına ickimi ictiniz uyusturucumu kullandınız sankiii bisey yiyip pişman olup ağlamakk 🤷🏽♀️
Betyit 1989-- ya bakteri varmış üzerinde hani iki defa yıkanması lazımmış 🥺 ondan dışardan çok yeşillik yememek lazım
1989-- Betyit anladim canim birsey olmaz Allah in izniyle biz hamburgeri evde kendimiz yapıyoruz cok lezzetli oluyor