Betyit Aygul01 yaaa aynen aynen canım saldım iyice zaten üzülmem artık böylede güzel yorumlar aldım dediğiniz gibi sakınan göze çöp batar o yüzden şuandan itibaren vicdanıma dur dedim 🙃
Nilaykirikbas5516 Betyit valla canım özel bi nedenin yoksa hiç üzülme bence her hamile kadın sanki 4 4 lük mu besleniyo ben canım ne isterse yiyorum gayet de sağlıklı bir sorunu da yok çok şükür ayrıca yeşilliğini neden çıkardın ki onu anlamadım yeşillik hamilelikte gayet faydalı
Betyit Nilaykirikbas5516 ya temiz tıkanması konusunda kararsız kaldım doğrusu geçmişse hertürlü köfteye yapılmıştır ama artık Allah’a emanet gittim 😀🙃
Betyit Aygul01 ondan böyleyim yoksa yine vicdan yapardım ama geçerdi bide iğnelere başlamak istemiyorum ama canımda çekiyor 🥰😍☺️😂
Imfromlastnight haticeeeyy etli değilse zararlı değilki :/ bulgur salça sonuçta. Yiyorum ben. Okuduğum kadarıyla burdaki herkes yiyor. Birşey olmaz inşallah. Aman aman zararlı şeyler tüketmiyoruz ya
Betyit Imfromlastnight ben elham ettim ilk defa başıma böyle bişi geldi 🙃😍 ama yorumlar geldikçe rahatladım
Betim Betyit burger king yememeye özen göster .. steak çalışan firmalardaki hamburgerler çok daha güzel gerçek kıymadan köfte Yapılıyor.. yeşilliği çıkarman isabet olmuş . Ama bir şey olmaz korkma 😉
Betyit 1989-- ya bakteri varmış üzerinde hani iki defa yıkanması lazımmış 🥺 ondan dışardan çok yeşillik yememek lazım
Pnrr06 Betyit Canım bir şey olmaz 27 haftalık hamileyim canım ne zaman isterse yerim o kadar kendini üzme yıpratma
Nisannasell Betyit canim boşuna aglama ben 4ay önce dogum yaptm doktorum bana canın ne istediyse ye ama abartma yeter dedi bende 3 kere falan yemiştim cok şükür bi sıkıntı sıkıntı olmadi kızım yanimda mışıl mışıl uyuyo hatta 😅
RuzgarsMommy Hamburger yediğin için bisey olmaz da ağladığın üzüldüğün icin olur bacim niye kendini harap ediyosun nolcak çiğ et yemedin ya nefsin körelmis olsun bikere yemişsin bizde yiyoruz arada korkmaa