Betyit bu 4. Hamileliğim ilk 3ünde yedim hele 3.de kokusu burnumda tütüyordu her gün canım istiyordu her gün yediğimdeoluyordu son 3 aylık dönemde her hafta yiyordum hiç abartmıyorum oğlumu görsen sapa sağlam ve cooook tatlı 😊banada onada bir zararı olmadı ki benim 2. Gebeliğimde sekerim vardı 3.de de olabilirdi yani ama olmadı