Kızlar günaydıınn bugün 34+0 sıfır oldum ama artık çook ağırım :(. Bir de suyum fazla diye karnım jöleye döndü, napcam bilmiyorum.
Sezaryen yapacak arkadaşlarıma ufak bir sorum var. Doğum tarihini ne zaman konuştunuz doktorla? Benim suyum fazla diye erken doğum riskim varmış, 36 geçsin 37de alırız dedi ama kafam çok karıştı tarihi ben mi seçeceğim 😂