Hilall3 33+4 bu gün kontrole gittik bebiş arkasını dönmüştü doktor zorla çevirdi azda olsa yüzünü gördük. Ntsye girdik o kadar hareketli ki hemşire dakikalarca uğraştı otrudum bekledim hareketleri azalsın diye ama azalmadı zor da olsa ntsmizi çektirdik. Çok hareketli ve çok yoruluyorum her an doğuracakmış gibi hissediyorum❤️😍