Hilall3 aynıyız ayaklarım çok şişti bir anda oldu sanki gebelik zehirlenmesi riskim vardi korktum yarın doktora gidip tahlil yaptıracağım tansiyonum iyi ama tansiyon+ödem+idrarda protein ile seyreden bir hastalık olduğu için ödem var tansiyon iyi ama birde idrara baktirayim dedim Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah