Bende bu ayın 3unde doktora gittim bir düşüyüm ve birde kimyasal gebelik yaşadım bunları doktora anlattım ve bende kan pıhtılaşması var mı yok mu onun için test istedi sonuç bugün çıkacaktı ama maalesef randevuyu 7 gün sonraya verdiler bende heycanla bekliyorum devlet hastanesinde 7 gün içinde çıkıyor sonuç