Busratm evet bi kimyasal gebelik yaşadım 6 ay sonrasında da tekrar 5.5 haftalıkken kese de bebek oluşmadı sağlıksız dı kendisinden düştü arkasından hemen hamile kaldım su an 9 haftalığım kalp atışı kese si herseyi sağlıklı ama kan pıhtılaşması tesri yaptıramadıgim için aklıma takıldı acaba bu değer bende pıhtılaşma olduğunu gösterir mi diye içimi rahatlatmak istedim biraz aslında