Zezeze düşükten sonra okadar çok bana pıhtılaşmayı empoze ettiler ki işte test yaptırmadan hamile kalma yine düşer ilaç kullanman gerek kesin sende pıhtılaşma var diye diye beynime bunu soktular doktor O konuda yönlendirme bile yapmadı dedi bebek saflıksın ise vücut onu atıyor o zaman ben sadede kese görmüştüm yolk kese bile gözükmüyordu ama bunda kalp atışı kese şekli kanama alanı olmaması değerlerim de acilde bakılanlar da hep normal seyirde şimdi bide memlekete gidip test yaptırmak istiyorduk geç kalmadan yapalım diye ama ben kusma problemi yüzünden o kadar perişan durumdayım ki burada yapılıyorsa burada yapalım dedim ama o da devlette dediğin gibi ise uzun sürüyor sanırım bende şaşırdım kaldım düşünmekten kafama ağırlar girdi bugün kendi kendimi strese sokuyorum kan değerlerinden belki birsey anlarız dedim ama işte ben geç kalmaktan birsey ler yapmazsam vicdan azabı çekmekten korkuyorum yoksa su an hersey normal seyirinde gidiyor beşlide durduk yere evham yapıyorum ama çevreden okadar baskı var ki bak hamilesin o testleri gecikmeden yaptır bi sorun varsa önlem al diye benim de kafam karıştı yanlış mı yapıyorum diye değerler yoksa normal seyirinde