Papatya-20 canım benim geçmiş olsun 14 haftalık düşük yaptım bende şuan olsaydı 6 aylık kucağımda olacaktı ama nasip olmadı ve 27 yaşındayim eşimin iş için devamlı şehir dışına gidiyor ve denk gelmiyoruz pek fazla geçen ay kimyasal gebelik yaşadım 1 yıl oldu bebeğimi kaybettigim ilk aylar seninhibiydim niye olmuyor diye yedim kendimi ne eşimde nede bende bi sıkıntı yok ama Allah nasip ettiği zaman oluyor onu anladım ilk gebeliğim korunmayı bıraktığım ay oldu ama şimdi olmadı seni anlıyorum yaşadım da ama lütfen içine kapanma burada bizimle aynı durumu yaşayan bir çok insan var ve Moral oluyorlar sağolsunlar