cnm benim basın sağolsun önce o bi melek oldu ahirette sana Şefaatçi olacak merak etme 😍 her şerde bi hayır vardır sana ne kadar üzülme destekte boş bende dusuk yaptım bende bebeğimi kaybettim ilk genelikti kese elime geldi çok acıydı kendimi aylarca toplayamadım her gün agladım bebek görünce bile aglayasım geliyordu tutamıyordum kendimi çok zordu ama atlattım çok şükür Rabbim beter acılardan korusun bebeğini doğurup kucağına alamadan kaybedenler var daha büyük kaybedenler var ben dusuk yaptıktan sonra kendimi heder ettim sonra halam geldi aklıma 2 kere 4 aylık bebeğini kaybetti sebebi arastırılıypr ve normal Doğum yapar gibi doğum yaptı neler neler var ondan sonra Allah’a şükürler ettim benm açımı büyütmedi bu bi sınav ve ben sınanıyorum biliyorum bu şer için bile Allah’a teşekkür ettim daha büyük acılarla sınamadığı için beni insallah da hiç birimizi daha evlatlarımzla sınamaz 🤲🏼 Namazımı kuranımı bırakmadım hatta daha sıkı sarıldım bu kayıp beni Allah’a daha çok bağladı sonra kimyasal gebelik geçirdim yine bi Umut üzüldüm mü üzüldüm ama nasibi yokmuş dedim şimdi oldu Rabbşme şükürler olsun hala aklıma geliyor ama bunada şükür.. Rabbim yenidenn bu güzel duyguyu sana yasatacak acını unutturamaz belki Ama çok çok güzel hafifletecek sakın üzülme dua rt bol bol en kısa zamanda rabbim sana yeniden nasip etsin inşallah dualarım seninle meleğin annesi 😘😘😍😍🤲🏼🤲🏼