Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın belki dizinde kötüdür benimki onlardan daha çok üzücü diyebilirsiniz ilk hamileliğimde bebeğim erkekdi 38 hafta bekledim olmadı alamadım kucama kızlar bı bağ kurup onunla birlikte her gün uyandinizmi karnınıza olduğunda benim bebeğim vefat etti çok acıydı herkes kucana alırken ben mezarını yaptırdım o çok koydu bana bebeğim yok şuan hamileyim şükürler olsun ama korku içinde bı hamilelik