Papatya-20 kuzum lütfen böyle düşünme daha çok erken bende kaybettim ilk bebeğimi 2 aylıkken doktorum 2 ay yapma dedi rahim için 2 ayda öyle vakit geçti anlayacağın 4 ay bende bekledim her adet olduğumda annemi arar ağlardım olmuyor ben anne olamicam diye ummadigin an gör bak rabbim ummadigin anda verecek sen sadece stres yapma ben stres yapıyordum birazda ondan olmuyordu en son rabbime bıraktım o ay hamile kaldım lütfen sende kendini topla dua et elimizden duadan başkası gelmez