Benimde glukoz içince 175 çıktı açlıkta 84 doktor yüksek diye mesaj attı ama çokta yüksek olduğunu düşünmüyorum glukoz 75-160 arası olcak sanırım yarın bide sonucu sağlık ocağında göstericem inş insülin falan başlamaz 27+5 haftalık şimdilik 12 kilo aldım inş sorun çıkmaz ya