Arkadaşlar bende 50lik yaptırdım bu gün aç gitmiştim ama doktor aç olmana gerek yoktu dedi bı kaç tane çubuk kraker ye ondan sonra iç dedi değerim 160 çıktı tekrar 100luk için gelmemi söyledi ama bebeğe zararı olur mu bilmiyorm şeker var gibi diyet programı yapsam ya da ne yapsam bilmiyorum yardimci olur musunuz ikinci yükleme için tedirginim