Ben normalde rafine şekerli bir şey tüketmediğim için yükleme istemiyorum dedim, açlık şekerim 104 çikınca endokrinoloji bölümüne yönlendirdi doktorum. Orada da son 3 ayımın ortalama değeri normal çıkınca doktor yükleme yapsak da insülin başlatacak kadar olmaz, diyet ve sporla tedavi uygulanır zaten dedi, diyetisyene yönlendirdi (yok, yükleme illa gerekiyor deseydi yükleme yaptırırdım). Güvendiğim bir diyetisyenin online diyet programına dahil oldum, yani telefonda görüştük ve whatsapp üzerinden iletişime geçiyoruz her gün. Şeker ölçüm cihazını endokrinoloji doktoru reçete etmişti, sonuçları, ne yiyip içtiğimi, su ve spor bilgilerini her gün mesaj atıp geri bildirim alıyorum diyetisyenimden. Daha önceden şeker ve beyaz un tüketmememe rağmen pilav ve tam buğday ununu ölçüsüzce tüketiyordum ve ara öğün yapmıyordum. Ara öğünlerin şeker sonuçlarını ne kadar değiştirdiğini anladım. Böylesi çok daha iyi oldu, daha sağlıklı beslenip daha az kilo alıyorum, meyve tüketmiyordum mesela canım istemediği için, şimdi düzenli olarak her şeyden yiyorum. Bu arada kadın doğum doktorum da sonuçlardan memnun, amniyo sıvısı da gayet iyi. Açlığım 75-90 arasi çıkıyor, tokluğum ise 90_110 arası, tokluğum genelde düşük ama bu kadarı sorun değilmiş.