Benimde gebelik şekerim çıktı,75lik yükleme açlık 93,toklukk 199 çıktı,diyetisyene gittim pazartsi diyet listemde bir çok meyce ce şekerli kabonhidratlı,pilav vs bir çok şey yok,2haftada fark olmazsa insülin başlanacak,şeker ölçüm cihazı aldım 50 liraya,çubuklara rapor çıkarttık,evde ölçüm yapıyorum açlık 90 altı olmalıymış,tokluk 140 altı olmalıymış,benim açlık yüksek çıkıyor 2gündür ölçüm yapıyorum,bu arada bebeğim haftasıyla uyumlu şimdilik kilosu fazla değil,sizlerin nasıl