Merveyunus31 Nilss canım benim açlık 75 1 saat sonra aldıkları 220 son aldıkları ise 145 cıkmış anlayan varsa yorumlayabilir mi doktor diyet için gel dedi ama ben gidemedim kendim dikkat ediyorum
Nilss Merveyunus31 aclik normal cikmis sanirim ama seker yuklemesinde yuksek cikmis ilki benimde 278 cikmisti 180i gecmemesi gerekiyormus ilkinin. Bende daha doktora gidemedim zaten sekerli seyleri kesmekten geliyor diyette. Acaba tekrar kan verecek miyim onu cok merak ediyorum zaten dun kollarim yeterince delik desik oldu :)
elobariselo Merveyunus31 kendin dikkat etmekle düşüremezsin ben düşünemedim çünkü. Bence bi diyetisyene git. Sadece şekerli şeyleri kesmekle düşmüyor çünkü, genel olarak sebze ve protein üzerine beslendiriyor. Her meyveyi giyemiyorsun, her sebzeyi yiyemiyorsun
Zeynep_alya Benmde cıktı gebelik şekerim 2 haftadır diyet yapıyorum ilk zamanlar cok korktum bebegm doymuyor bunla diye ama alıstım ben hemde elim yüzüm ayaklarım çok şişti diyetten sonra şişim indi
Nilss Zeynep_alya diyet listesi nasil mesela meyve falan var mi? Meyvede de seker oldugu icin artik tuketmeye korkarim sanirim
Cmklc Nilss benım aclık 95 seker yuklemesinden 1 saat sonra 188 cıktı. Ve cok yuksek dedıler diyet yap sekerini ölç ve dusmezse insülin başlarız dendi
Zeynep_alya Nilss meyve var mesela karpuz cok ince dilim kesiyorum şeftalinin yarısını yiyorum diyetisyen hepsini kesemem çünkü hamilesin dedi ( Kahvaltım böyle ) 3 dilim tam bugday ekmegi Domates salaktık peynir zeytin haşlanms yumurta ve bol yesillikle 1 bardak şekersiz açık çay
Nilss Cmklc tahmin edebiliyorum banada aynisini dedi doktorum dun benimki daha yuksek senin degerine gore. Doktorum 180nin altinda cikmasi lazim demisti. Diyet yaparak kurtulacagiz sanirim insallah insuline baslamayiz hepimiz
Mms06 Gebelik şekeri için 100 mg glikoz zararlı olmaz bebeğe kızlar aç karnina yaptıran var mı bir şey dedi mi doktorunuz
Nilss Mms06 100 mg ile ilgili hic duymadim onu ne icin yapacak 75 mg yapmisti zaten yuksek cikinca endokrine yonlendirdi henuz gitmedim
Nilss Mms06 benim aclik 109 cikti. 75 mg seker yuklemesi yapti bana ilki 278 cikti ikincisi 182 seninkisi kac cikti canim
Nilss Zeynep_alya peki diyetisyene gittiginde yine kan aldilar mi senden aclik tokluk sekerine bakmak icin canim
Mms06 Nilss bana 50 mg şeker yüklemesi yaptı 140 olması gerekiyormus normal de en yüksek değer benim 160 çıktı doktor arayıp 100 mg ile bir daha deneyeceğiz dedi 🙄 bende korktum 100 mg aç karnına bebeğe zarar vermez mi
Hta Nilss cnm bnmde 75 yuklemede aclik 113 ilk saat 233 ikinci 132 cikmisti diyet yaptim olmadi insulin verdi suan sabah ogle aksam gece 9 da igne vuruyorum ve hala pek duzeni yok cok dikkat et kacinci haftandasin bilmiyorum ama ilerleyen zamanda etkisini daha cok hissediyosun ben 34 deyim suan ve inan gok zorlaniyorum gun sayiyorum artik dr bugun bu durumlarda en fazla 38 e kadar bekletiriz dedi seker hic ihmal edilecek bise degilmis bebek buyudukce daha da zor oluyo o yuzden dikkat et duzenini kur
Zeynep_alya Nilss yok cnm almadılar şeker yüklemesinde yaptığım tahlillerle endokrine gittim o diyetisyene yolladı sadece tarttı ve diyet listesi verdi smdi günde 3 aç 3 tok olarak şeker ölçüyorum endoktirine gidiyorum açlık şekerim 100 üstü olursa insülin baslarz dediler cok sükür bu hafta iyiydi cuma cumartesi pazar ölçüp pazartesi tekrar gidicem