Bende esenler medipole gidiyorum 32+2 haftalığım🙂 En son gittiğimde sancı odalari hakkında bilgi almak istedim tek kişilik mi eşim yanimda olabilir mi diye. Tek kisilik oda olduğu gibi 2 kişilik odalarda varmış şansına hangisi gelirse yerlestiriyorlarmis😕 sanci odalarinin oluğu koridora dahi eşler ve hic bi erkek alınmiyormuş mahremiyet açısından dendi. Bu durum beni tedirgin etti ve cok üzüldüm, ben bu çocuğu tek basima yapmadim ki sanciyi tek basima tanimadigim insanlarla cekeyim, dogumda tek basima olayim, sonra doğunca alsinlar beni😑 özel oldugu icin daha farkli hayal etmistim ama bu sistem bildiginiz devlet hastanesi sistemi gibi geldi ve cok üzüldüm 😥