nzngk XElif ya sancı odası nedir 🙊 odalarımızda sancıyı çekmiyormuyuz dogum olcağında. Eğitime katılmadım 😏 anlamadım şimdi.
mlssrn nzngk yok kendi odanızda çekmiyorsun ayrı bir bölğm yapmışlar erkek almıyorlar orda tek kişilik bir odaya alıyorlar seni yanında annen vs durabiliyor
XElif nzngk bende katilamadim o yüzden bilgi almak icin sormustum yetkiliye, benimde ilk dogumum oldugundan pek bilgim yoktu dogumdan sonra duracagimiz odada cekicez sancimizi esimizle ailemizle saniyodum ama hayaller hayatlar oldu biraz😅😕
Betul3425 nzngk bende şehruz hanımda ilk çocuğumu doğum yaptım. Çok çok memnun kalmıştım. Hep dua ettim. 4.100 normal doğum olmuştu. Şehruz hanım olmasa dahada zor olabilirdi herşey.
mlssrn nzngk ya ben sormadım ben gittiğimde öğrendim çünkü o anda da aklıma gelmedi...Ama mesela ben suni sancı aldım böyle hastane elbisesi vardı üstümde oram buram açılıyordu ve sürekli yürümem gerekiyordu koridorda erkekler vs gezseydi yürüyemezdim onu düşünmüşlerdir muhtemelen..ama çok katı bir kural değil girdi çıktı eşim arada bir de olsa gelip gördü yani😬 bide doğumda o bölümde yapılıyor doğumhane var hemen odaların yakınında
Aklima nzngk bende esenler medipole gitmek istiyordum bana çok yakın ama yoğun bakım ünitesi yok ondan dolayı tedirgin olup başka hastaneye gitmek zorunda kaldım fiyatlar aşağı yukarı aynı aviccenayıda çok tavsiye ediyorlar
XElif Arkadaşlar doktorunun odasinda 4 boyutlu ultrosonu olan var mi ? Gülsün armaganda yok sadece 2 boyutlu var, özellikle yar.doç larda var mi gidenler bilgi verirse mutlu olurum 😊