nzngk Merhaba arkadaşlar, esenler medipol hastanesine giden varmı? Şehrus hanımı düsünüyorum sizce nasıl? Teşekkürler..😚
gamzen346 nzngk Canım Selma hanımda çok iyi bir doktor üç arkadaşımda onunla doğum yaptılar normalde Gaziantep'de oturmama rağmen ilk aylarda sıkıntı yaşadım gebeliğimle ilgili Esenler medipolde Selma hanıma gittim sağolsun çok yardımcı oldu şu an 28 haftalığım çok şükür tavsiyemdir Selma hanım .
MiracAlpinveUmutunAnnesi nzngk bende gülsün armağan hanima gidiyodum kontrole dogumumada gülsün hanım girdi cokta memnunum
azralice nzngk gülsün hanıma gidiyorum. Çok ilgili bir doktor. Kibar ve her sorunuza ayrıntılı şekilde cevap veriyor aklınızda soru işareti bırakmıyor odasından çıkarken. Ve güler yüzlü 🙂
Betul3425 nzngk ben şehruz hanımda doğum yaptım çok çok memnun kaldım. Şuan ikinci çocuğum olucak yine şehruz hanımı istiyorum
Canancuneyt Ben esenler medipole gidiyorum ama gidilmeyecek tek doktir sehnuz hanim ona gitmenizi tavsiye etmem.
nzngk Canancuneyt öncelıklle tşkler. Düsüncenızın sebebi nedir? Banada dogumuna bır hafta kalan bir arkdsm önerdi, kendisinin dr’u.
ummucan Bende doğum için o hastaneyi düşünüyorum banada burcu hanımı çok öneren oldu ama genel anlamda doğum alanında iyi doktorları olan bi hastane
ummucan nzngk hayır. Burcu hanıma muayene olmak için sabah in 6 sinda hastanede olmak gerekiyormuş vs. baya yoğun olduğu için henüz gidemedm
Asya nzngk ben burcu hocaya gidiyorum tam iyi bi dr ama 38 haftalık hamileyim geçen pazartesi bu halimle tam 6 saat kapısında bekledim kendisi çok yoğun gebeliğimin başları olsaydı daha az yoğun bi dr seçerdm açıkcası
Nesibee Merhaba. Ben esenler metropolde asistanlık yaptım en iyisi kim diye sorarsanız tartışmasız burcu hoca derin ancak tanıdıklarım olmasına rağmen randevu alamıyorum. Fatma hanım da iyi bir doktor ama.genel olarak doktorları çok ilgilidir hepsine gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz bence..
azralice nzngk normal doğum 900 tl zorunlu sezeryan 1200. İsteğe bağlı sezeryan ücretini bilmiyorum çünkü ben herhangi bir sağlık problemi olmadıkça sezeryan düşünmedigim için sormadım.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Nesibee normal dogum 875 zorunlu 1375 istege bagli sezeryanin fiyatiniunuttum canım ama bunlar ocak ayının fiyatlariydi suan zam geldimi bilmiyorum HakanNeeAkgz
Semoss1453 Bende Nur cansu yılmaza gıdıyorum cok ıyı bır doktor Bazıları hıc ıyı degıl suratsız falan dıyo ama alakası yok hamılelgın basından bellı oraya gıdıyorum cok ıyı Cok memnunum bu arada 28 haftalık gebeyım
nzngk Asya ben avrasya hastanesi tamer beyin hastasıydım, kendisi ulus’daki liv hospital e geçti maalesef ortada kaldım. Tamer beyinde kapısında randevu saatım dısında 2-3 saat bekliyordm, aynı şeyleri yaşamak istemiyorum..teşekkürler