O haftalarda benim de olmuştu bende 21 im yine bazi gunler acildigi oluyor istahimin. Merak etme uzun surmuyo cok da mide bulantisi cekmissin ya, insana hamilelikte her yemegin tadi daha bi lzezzetli kokusu daha bi guzel geliyo e mide bulantilarin da gecince o yuzden istahin artmistir iyice kisa surede gecer merak etme. Hamilelik cok Degisik biseymis bi gunu bi gunune uymuyo insanin 😅 korkup kendini yememek icin cok kisitlama o zaman iyice canin ceker. Havalar da sicak cacik, ayran, sut veya sutlu tatlılarla hem nefsini koreltirsin hem saglikli seyler yemis olursun 🥰 o kahvaltilik gevreklerin icinde cok seker var onlari yicegine 1 kase sutlu tatli yesen ayni hesap aklinda bulunsun