Betyit Hope8 canım ben diyetisyen eşliğimde gidiyorum ve daha sık ama az yiyorum bende korkuyorum ama diyetisyenim bu durumla başa çıkacağımı ve ne kadar kilo alırsak alalım o bebiş 3 kg doğacak yani o yüzden dikkat et
Hope8 Betyit kesinlikle canım öyle bebeğe bi faydası yok bize zarar bende en kısa zamanda bu durumu düzelticem inşallah 😘