Hope8 Zeynepli1234 ben tutamıyorum 😔ama bişey keşfettim acıktığımı fark ettiğimde artık su içicem su baya şişiriyo 😂
Zeynepli1234 Hope8 evet su için birde ben acıktığımda meyveye yöneliyorum oda doyurucu oluyor tavsiye ederim
Merve005 Ben hep açlıktan ağlıyorum yemek yiyorum 1 saat Sonra tekrar acıkıyorum karnım hiç doymuyor napıcam bilmiyorum bende zor durumdayım 😒
Yaseminelif Hope8 bende doymuyorum 😂😂 ama gerçekten doymuyorum yiyorum doyuyor gibi oluyorum yeniden acikiyorum
Burcu900 Hope8 ben de ilk uc ay 6 kilo aldim zayifsan eger bunyen kendini hazirliyor aslinda ama tavsiyem dikkat et ben duan 27. Haftamda 12 kilo aldim zayiftim diye goze batmiyor ama zorlaniyorum. Kefir ve elma tutar seni onun dışında yogurt icine avakado dilimleyip yiyebilirsin bunlari ara ogun olarak yersen hem besleyici hem tok tutar ama sadece meyve yeme ara ogunde cunku o hemen aciktirir.
Hope8 Burcu900 evet gercekten meyve tek başına acıktırıyo teşekkür ederim canım benım deneyeceğim avakado sürekli tüketirim zaten severimde 😋
Gulsky Doymuyorsan bence bol bol çiğ sebze ye. Marul biber domates salatalık , brokoliiii havuç maydonozzzz limonla güzelce üstüne yağsız peynir ceviz at…. kırmızı lahana, yeşil kereviz… bunlar en azından yağ alımına engel olur👍
Gulsky Ben kriz anlarımda böyle yaptım şu an 35+3 üz 8 kilodayım ve bu haftalarda istesende yiyemiyeceksin çünkü bebiş baskı yapıyor miden patlıycak gibi oluyor … yememek en büyük rahatlık oluyor.. yani az ve hafif yağsız yiyorsun
Hope8 Gulsky Yaaa çok iyi 8 kiloo gercektenn. Mutlaka deneyeceğim bunlarıda hepsi sevdiğim şeyler zaten cok teşekkür ederim 😘 bende çok korkuyorum zaten ileri aylarda nasıl yaparım nasıl hareket ederim diye
busra1708 Hope8 canım valla ben de aynı senin gibiyim. Kilo almış gibi görünüyorum tartıya çıkınca ama bakınca sadece göbeğim var. 20 haftalık olmak üzereyim. Hala eski kıyafetlerimi, ayakkavolarıko rahatlıkla giyiyorum ama bakınca da çok kilo almışım gibi görünüyor. Doktora sordum kemik yapımla alakalı olabileceğini söyledi bana da 🤷🏻♀️
Hope8 busra1708 benim pantolanlar haric herşey oluyo ama ben kiloyu heryerden alıyorum o çok kötü baldırlarım belim fenaa 😔 göbeğimde çok hafif çıktı 😒 bebeklerimiz sağlıkla gelsinlerde vericez artık doğumdan sonra. Keşke kiloyu eşlerimiz alsa 😂😂😂 bizde sadece göbek çıksa
busra1708 Hope8 aslında her yerden alman daha iyi bi yer alsa bi yer kalsa daha kötü görüntü olur bence 😂 ahhh ahh keşke erkeklere yıkabilsek şu kilo problemini ama maalesef 🤦🏻♀️😂
Yaman Hope8 bnde 32+4 üm bastan cok guzel yiyordum bi kac gundur cnm bisey istemiyor midem bulaniyor yedikçe baslarda rahattım ama🙂
Hope8 Yaman bebek büyüdükce olabilir son aylarda iştahsızlık varmış 😒 yemek yememekte kötü çok yemekte kötü tam ortası mükemmel