Semanur27-K bence bekle çılmayınca daha çok üzülüyor insan hamile kalmadan önce kaç ay boyunca 6 gün 7 gün gecikmelerim oldu test yaptığım an regl oluyordum psikolojik resmen. Hamile kaldığımda 8 gün geçmişti eşimde korkuyprdu yine çıkmıcal diye bekleyelim diyordu komşumun gazıyla yaptım test çıktı ama kanda görene kadar inanmadık resmen. Heyecanını anlıyorum ama bence bekle 2 gün normal çünkü olabilir gecikmeler