Sen yinede Yap bakalım cnm ben 3veya4gun adet olmadım aklıma bile gelmedi test yapmak arkadaşım test al yap dedi yaptım pozitif çıktı inanmadım bidaha yaptım ondanda çıktı bir daha yaptım onda da cıktı 3gun sonra kan verdim 1 aylik hamileymişim ve ben temizlik yapmıştım evimde ağır şeyler kaldırdım zıpladım hopladım ALLAH dan bisey olmadı bebegime sende yap kuzum ne olur ne olmaz