Semanur27-K Bahar2622 üzülme canım hayırlısını diliyorum allahtan rabbim ne zman nasip ederse p zamndır belki zmani kuzum
Semanur27-K Tugce1803 Dilara8228 perihankrkya AybarsMomy merhaba canım sizlere sormak istedim ben daha regal olmadım ve bugün 6 gün gecikti hani un gün önce test yaptım negatif çıktı hani yapsam yine mi negatif çıkar 🤔🤔
Tugce1803 Semanur27-K bi 6 gün daha bekle adetin düzensizse belki geç döllenme olmuştur. Yumurtlama takibi yapmış mıydın
Semanur27-K Tugce1803 canım adet normalde düzensiz ama ilk kez bu kadar gecikme yaşadım ben takip etmiştim
nisan-23 Semanur27-K aile sağlığı merkezinde kan verin bence varsa kesin çıkar ben iki gebeliğimdede adetim 3-4 gün geçince kan verip öğrendim. İdrar testini hiç denemedim.
Semanur27-K Tugce1803 canım benim ki hayatımda bu kadar gecikme yaşamadım ama neyse ne olacağı vardor bakalım