Gizemnaz_ canim şoyle anlatayim hem adet duzensizligi icin hem yumurta tembelligi icin bak ben gecen ay sadece 11 gun icdim adetle beraber yumjrtlamam hep adetimin 18 19 cugun oluyordu ama kullandiktan sonra yumurtlamam adetimin 14 cu gunu oldu buda iyiye işaret normale dondu yani olmasi gerektigi gibi oldu yani zararini gormedim baska cok seye faydasi var idrar yolu enfeksiyona filan çok faydaliki zarari yok eger adet olursan ki Allahin izniyle olmazsin hamile olmus olursun 😊.. Ala eger olursan sana oneririm belden aşagi spor yap ve aslan pemcesi çayi kullan kesinlikle hormonlarla oynamiyor hormonlari aksine duzene saliyor en cokta prolaktini normal seviyede sakliyor . Biliyoruz ki prolaktin sut hormonu ce yuksek olunca bunye kendini hamile zannediyor ve hamile kalmaya izn vermyor . O yuzden deniliyor dogumdan sonra sut verdigin muddetçe hamile kalinmiyor bu deyim ordan geliyor zaten dogumdan sonra prolaktin pik oluyor gogusten sut geliyor o yuzden 😊❤ boyle canim bir sozle zarari yok yarari var 1 yemek kaşi çaya kaynayan suyu dokuyorsun 1 bardakta 15 dakika bekletiyorsun iliyinca iç boyle iyrenç tadi yok yesil çaya benziyor biraz bir yudumda ic gitsin