Gizemnaz_
anladım canım hayırlısı olsun hakkımızda olanda da olmayanda da bir hayır var diyoruz napalım. bende bu ay umutluydum ama nasip değilmiş inşaAllah önümüzdeki aya hamile gireriz canım 🤲🏻 Adet olana kadar bekle bakalım yine de nasip gün doğmadan ne güzellikler doğar bizim için de🤲🏻🤲🏻❤️