Gizemnaz_
canım geçen bir doktorun konuşmasına denk geldim de ondan yazıyorum kusura bakma . Adetin mesela Adet bitirmeyen 35-36 gün sonra oluyorsa ve sürekli bu şekildeydi bu düzenli adet olduğunu gösterirmiş . Yani bu ayın 9 unda olacaksın diye değilde geçen ayki adetinden 35-36 gün geçene kadar ki zamanı sayman düzenli olup olmadığını gösteriyormuş . İstersen tarihlerini tutuyorsan bir tarihler arası günleri say olur mu ? Senin de belki öyledir ama her ay aynı gün olmayı beklediğin için sana düzensiz geliyordur