4114eb mlsmrtgl ediyorum edicem de merak etme kuzum Allahın izniyle bu sefer herşey sağlıklı ilerlesin🤲
mlsmrtgl Happybsrn geçti sayılır kuzum çok bse kalmadı ama korkuyorum ilk haftalar çok stresli kese oluştu mı büyüdü mü bebek olacak mı falan filan
Seher87 mlsmrtgl geçmiş olsun belli bir haftadan sonra HCG ye değil keseye bakılır kese buyuduyse sıkıntı yok işte ne güzel..ayrıca bebekler 6 buçuk haftadan önce kolay kolay görünmez..içini ferah tut
iremgun mlsmrtgl canım daha çok erken bebek için 1 haftaya o da görünür içini ferah tut bol bol su tüket ve yat😊
mlsmrtgl iremgun inşallah canım 🙏🏻 Öyle yapıyorum uzanıyorum hep . Sadece tuvalete ve yemeğe kalkıyorum .
mlsmrtgl Happybsrn stres yapmamaya çalışıyorum sırf kafama takmıym diye netflix ye takılıyorum tüm gün
Happybsrn mlsmrtgl 🤣🤣 takıl takıl tv boş zaten bende sıkıntıdn patlıyorum eve internet bağlatmadım😀😀 oyun bağımlısıyım bi oyuna dalarsam sonu gelmez diye
Miniik Gizemlimmio 4+6 ama kese 4+1 diye görüldü, 2 gün önce betam 1548 Di bugün beta istemedi doktorum keseyi gördüğümüz için 😌
Deletedmom272 mlsmrtgl 7 sinde 6400 civari olmasi lazim. 9 unda 10200 civarinda olmasi lazim. Yuzde 60 dan hesapladigimizda. Yanlis hesaplamadiysam🙄 ama en azindan artmis yinede. Dusse kimsayal olurdu herhalde. Ama artmis. Devam eder insallah artmaya
mlsmrtgl Deletedmom272 ben 19:30 test verdim 7923 çıkmıştı dayanamadım gittim 23:30 da kan verdim 8810 çıkmıştı . Doktora söyledim . Cihazda bir anormallik olabilir dedi vermeyelim kan artık dedi tamam dedim ama ben bugün yeniden baktıracağım .