mlsmrtgl valla benim de ilk bende böyle strese giriyorum senin Bi kaybın var böyle olman çok normal ama bebişin için stres yapma bak herşey güzel olacak kalp atışını da duyarsın en kısa zamanda inşaallah, bende yarın kese için gidicem inşaallah görürüm