mlsmrtgl Deletedmom272 ben 19:30 test verdim 7923 çıkmıştı dayanamadım gittim 23:30 da kan verdim 8810 çıkmıştı . Doktora söyledim . Cihazda bir anormallik olabilir dedi vermeyelim kan artık dedi tamam dedim ama ben bugün yeniden baktıracağım .
Deletedmom272 mlsmrtgl ama strese giriyosun boylede. Artiyo zaten. Strese girme. Bak ben adete 2 gun kala beta 9 du. 4 gun sonra 125 oldu. Tekrar baktirmadim. 10 gun sonra doktora gittim keseyi gormek icin. 2.5 ayligim su an. Normalde asiri evhamli bi insanim. Ama nasil olduysa kendimi kasmadim dusunmemeye calistim.
Miniik Gizemlimmio 4+6 ama kese 4+1 diye görüldü, 2 gün önce betam 1548 Di bugün beta istemedi doktorum keseyi gördüğümüz için 😌
Gizemlimmio Miniik Baya erken görmüşsünüz keseyi vajinal ultrasonla mı baktı yoksa karından mı? Çok soru sordum ama benim de sata göre 5+6 ama daha 5+2 iken 1140 betam vardı doktor geç döllenme büyük ihtimal dedi kese de göremedik ondan soruyorum. Endişe etmeye çok meyilliyim😂
mlsmrtgl Deletedmom272 aslında bu kadar evham yapma sebebim ilk gebeliğin kayıpla sonuçlanması . Sonrasında ise bu gebeliğimde kırmızı lekelenmelerim oldu üç gün boyunca doktora gidip geldim müdahale dahi etmediler . Başka doktor müdahale etti . Şimdi düşük yapmaktan korkuyorum 😭
Deletedmom272 mlsmrtgl allah korusun ya. Var oyle sorumsuz doktorlar. Iste boyle bi sey hamilelik. Once korkarsin acaba dis gebelik mi bos gebelik mi. Kese goruncek mi. Bebek goruncek mi. Kalp atisi olcak mi. Dusuk olcak mi. Bu silsile hic ama hic bitmiyor. Allah hepimize ic rahatligi versin
blueberyy00 mlsmrtgl kuzum sanki az yükselmiş gibi acilde mi baktılar terse hcg değerine senin ne durumda kanaman
mlsmrtgl blueberyy00 banada az geldi doktor kan bakmaya gerek yok kese büyümüş sorun yok dedi ama bilemedim bende 🤷🏻♀️
Miniik Gizemlimmio yok kuzum normal karından baktı, betam güzel artıyordu çok şükür, geç döllenmeyse endişe etme normal sürelerin üstüne 1 hafta koy, inşaallah hemen görürsün keseyi 😌
blueberyy00 mlsmrtgl doktorun kese büyümüş dediyse sıkıntı etme banada direk kanama alanı geçmiyor bebegi kalp atisini almam gerketi almadik direk kürtaj dedi yarin başka doktora gidecem
mlsmrtgl blueberyy00 kalp atışı için erken değil mi daha kuzum sen kaç haftalıksın ? Bende cuma günü bir doktora daha görünmeyi düşünüyorum ama usg fazla girmekte iyi degil diyorlar
Gizemlimmio Miniik Teşekkür ederim canım inşallah bir an önce hepimiz bebeklerimizin güzel haberlerini alırız 😍