mlsmrtgl Kızlar Ayın 5 inde hcg 4028 di bugün ise 7900 şerde . Düşük riskim vardı . Sizce düşük belirtisi mi ?
Poyraz_04 mlsmrtgl Daha fazla yükselmeliydi sanki, ama en iyisini doktorunuz bilir tabi. Onun görüşü nedir?
Selin17 mlsmrtgl canım değerinin 12 bin küsür falan olması lazımdı ama her gebenin bir olucak diye bir şey yok.. bol bol dua et inşallah sağlıklı gebeliktir güzel haberlerini bekliyoruz 🥰
Zlhb mlsmrtgl benim Çarşamba günü 2binlerde Cuma günü 3binlerde Cumartesi günü 6binlerde çıkmıştı şuan 36.haftadayım artış olması önemli bence iki kat artmış gayet güzel şekilde kötüyü çağırmayın☺️
Poyraz_04 mlsmrtgl Yok, siz yine de stres yapmayın. Normalde olabilir bu durum belli olmaz. Her vücudun hamileliğe tepkisi farklı olabiliyor.🌷
Matmazelilii mlsmrtgl Doktorum bana robot değiliz herkesin hep aynı şekilde yükselmeyebilir demişti olumlu düşün ve dua et senin için bende dua edicem inşallah 🌸
Cerenn06 mlsmrtgl Düşük denmez öyle olsa değer bu kadar artış göstermez tam tersi düşüş olurdu değerde her hangi kanamanız felan yoksa içinizi ferah tutun yarın doktorunuz da gereken bilgiyi verir zaten
Seherr mlsmrtgl canım bence ona takılma benim ilk gebeliğim de beta 70 çıktı 1 hafta sonra baktırdım 120.000 lerde falandı ama boş gebelikti :( yani betanın yükselmesine bakmıyo içini rahat tut allahın izniyle birşey olmaz ❤️
Happybsrn mlsmrtgl canım korkma herseyin hayırlısı olsun 🙏 stres yapıp kendini sıkma yüzde 60′mış artmış galiba