DenizEliz doğum hikayelerimiz o kadar benzer ki 😁benim kızım 6 aylık oldu bile 🤗 ben de 4cmle gittim sadece suniden sonra 1,5 saatte doğurdum 🤗 ama dikişim de 1,5 saat sürdü dışta 1 kesi 1 yırtık vardı, iç dikiş çok çok fazlaydı ve gerilerde olduğu için orayı uyuşturmam imkansız biraz dayanmak gerek dediler yoksa 2 tane uyuşturucu vurdu aslında dış dikişi anlamadım ama iç dikiş canlı canlı dikildim 😑ama herşeye rağmen çok güzeldi be imkanım olsa o güne geri dönüp tekrar yaşamak isterdim 🤗benim dikiş ağrım hiç olmadı çok dikkat et hızlı hareket etme ve yavaş oturup kalk dediler ben hiç yatmadım. Kurşunlu su ve antibiyotik yazdı bana doktor onları kullandım onların yararını gördüm belkide bilmiyorum 🤷🏼♀️ her gün duşa girerdim antibiyotikli suyla pansuman yapardım arkadan kurşunlu suyu pedime döküp onu öyle takardım hiç dikiş ağrım olmadı ve çok çabuk düştü dikişlerim. Sizede çok geçmiş olsun allah bebeğinizle sağlıklı uzun ömürler nasip etsin bahtı güzel olsun 🤲🏻💜🍀😘