Rumis 2-3 kere denedim ama zorlandım yapamadım onu ben ☺️ Çok hızlı doğum yaptığım için ve beyaz tenli olduğum için yırtık olma ihtimali kaçınılmazdı zaten 🤗 daha gebe okulunda ebe bana sen beyaz tenlisin yırtık olma ihtimali yüksek sen daha çok dikkat et demişti öyle de oldu ama sorun yok yani yırtılan kesilen dikiliyor 😁hatta eskisinden daha iyi şuan bence 😂😂