_sseymaesenn_ CgdmZtrk bende de sadece akıntı ve regl ağrısı gibi bir ağrı oluyor. Bir de bıçak saplanır gibi aniden ağrı giriyor🧐 Doktor size tahmini doğum günü verdi mi?
OzgeSelcuk Rmysa23 yok canım benmde doktorum almadı ultrasonda bakacağı zaman babayı içeri alalım diye seslendi asistana.
Kardelen-ayaz24 OzgeSelcuk bende 2 kez oldum ben çatı muayenesinde canım yanmamıştı ama elle muayene ettiğinde acıyor biraz
OzgeSelcuk Kardelen-ayaz24 bende bende bende.. ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum hiçbir şekilde rahat edemiyorum 😞 doğursam bundan iyi oh be diycem
OzgeSelcuk CgdmZtrk seviniyorum bi yandan ama bi yandanda bıktırdı artık 10 güne yakındır nasıl yaşadığımı bilmiyorum sancılardan 😞 sende üzülme seninkide yakındır bakta gör 🥰 dualarım seninle canm benm
CgdmZtrk OzgeSelcuk Allah razı olsun 😘 hayırla sağlıkla gelsinler bebişler rabbim senin de ağrını hafifletsin
Dilantpz OzgeSelcuk bende bugün oldum abartıldığı kadar birşey yokmuş gerçekten. 1 cm açıklık dedi ama nstde sancım çıkıyor. İnşallah hayırlısıyla bir an önce sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 😍🙏🏻
OzgeSelcuk Dilantpz amin canım inşallah hayırlısıyla sağsalim kucağımıza alalım yavrularımızı. Benim nstde sancım çıkmadı ama Bir haftadır sancı hissettiğim için çatı muayenesi oldum ve doğumumun yakın olduğunu öğrendim. Tek avazda kurtulalım inşallah 🤲🏼