OzgeSelcuk bende bugün oldum çatı muayenesi. Benim de hiç acımadı ama muyeneyi yaparken büyük tuvaletimi yapıyormuşum gibi hissettim. Yapmiyim diye sıktım kendimi hatta😀 ona rağmen acı olmadı doktor çıkınca temizleyim diye düşündüm baktım yapmamışım hiç şok oldum😀 sizin de tuvalet tutamıyor gibi his oldu mu?