OzgeSelcuk Selimem hayır hayır korkma inan çok rahat bi olay üstüne örtü örtüyor o şekilde yapıyor ve gayette acısız geçti benimkisi 🥰 seninde öyle geçecek bak görürsün kasma kendini yeter ♥️
Deslem OzgeSelcuk canım hem kişiden kişiye hemde açıklığa bakan kişiye göre değişir bana kaç ebe baktı hepsinde farklıydı
_sseymaesenn_ OzgeSelcuk bana da öyle geliyor🐣 eğer sen benden önce veya ben senden önce doğurursam iletişime geçelim birbirimizle 😅😂 gerçi illaki forumda görürüz yazdıklarımızdan
OzgeSelcuk _sseymaesenn_ aynen öyle canım benim özeldende konusabılırız 🥰 sen hangi semtten geliosun ben fındıklıdan geliyorum
_sseymaesenn_ OzgeSelcuk olur 🥰 ben Aydınevler’de Küçükyalı mezarlığının oradayım, lojmanlarda oturuyorumm
CgdmZtrk OzgeSelcuk hadi gözün aydın canım darısı bize inşallah. Çatı muayenesi de kişiden kişiye değişiyor seninkinin güzel geçmesine sevindim
_sseymaesenn_ CgdmZtrk inşAllah 🥰 Sağ Salim doğsunlar da inşallah ❣️ Sizde mi Suna hanıma gidiyorsunuz?
_sseymaesenn_ Rmysa23 şahsen benim doktorum eşimi almadı içeri çatı muayenesinde. Sen dur birazdan alırım seni dedi eşime. Üstüme örtü örttü ve 1 dk bile sürmedi. Çok rahat, acısızdı. Daha sonra ultrasonda bebeğe bakarken eşimi çağırdı geri.
OzgeSelcuk Rmysa23 yok canım benmde doktorum almadı ultrasonda bakacağı zaman babayı içeri alalım diye seslendi asistana.
_sseymaesenn_ CgdmZtrk bende de sadece akıntı ve regl ağrısı gibi bir ağrı oluyor. Bir de bıçak saplanır gibi aniden ağrı giriyor🧐 Doktor size tahmini doğum günü verdi mi?