Elifffffff MerveYasinKeskin merhaba hayırlı olsun ikizlerde beta değerleriniz kaçta acaba ilk yaptırdıklarınız 💟💟💟
Emelkemal Benimde tüp bebek 11+3 günlük olduk progestan fitil kullanıyorum ve hafta da bir pruloton depot iğne ayrıca 9 ay boyunca coraspirin ve cleaxcin iğne kullanacam
MerveYasinKeskin Emelkemal sizin ilaçlar biraz farklıymış benim crinone jel, hipor iğne ve iki farklı folic asit
MerveYasinKeskin Elifffffff merhabalar cok tsk ederim 🙂 yanlış hatırlamıyorsam 295 çıkmıştı sizin kaç çıktı
Elifffffff Bayanlar bende ilk tüp bebek yaptırdım şu an hamileyim haftaya keseyi görmeye gidicem kaçıncı haftada keseyi ve kalp atışını duydunuz gebeliğiniz de kahverengi lekelenmeler oldu mu ??
MerveYasinKeskin Elifffffff ben 5 haftalıktan keseleri görmeye gitmiştim kalp atışını daha dinletemediler bebek daha küçük dugu icin zararlıymış 12 haftada dinleyebiliriz dedi doktor 🙂
Emelkemal Elifffffff benim 6 hafta olmadan keseyi gördük kalp atışınıda 7 haftada gösterdi dinletmedi 8 .haftada da dinletti çok şükür 🤗🤗
Elifffffff MerveYasinKeskin merhaba canım benim transferin 8 günü 164 10 günü 364 12 günü 564 15 günü 2011 20 günü 8000 çıktı inş benim de ikizdir 😍😍😍
Elifffffff MerveYasinKeskin oo baya geç bende diyorum haftaya duyarım heralde zor desene 😂 Bazıları 6 haftada duyuyormuş ondan yola çıktım
Elifffffff Emelkemal merhaba Emel bende geç dinlemekten korkuyorum duyulmazsa endişelenirim kalp atılı Yok mu bin bir türlü şey gelir aklıma
Elifffffff MerveYasinKeskin saol Can'ım seninki de hayırlı olsun zor bi süreç tüp benek ama değdi inş 😍
MerveYasinKeskin Elifffffff masallah 🙂 ins canım hayırlısı neyse o olsun benim ilk tüp bebek denemem tutmadı bu ikinci denemem ve cok şükür ikiz oldular 🙂🙏🏻
MerveYasinKeskin Elifffffff evet sanirimda öyle oluyor ben yurtdışında olduğum icin doktorlar yapmıyorlar Türkiye'dekiler 5-6 haftada dinliyorlar sanırım
Elifffffff MerveYasinKeskin ben daha önce 2 aşılama yaptırdım tutmadı bu ilk tüp bebek denemem mikroçip ile denedik inş herşey güzel devam eder birde düşük yaşamıştım aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum 🙏🏻
MerveYasinKeskin Elifffffff aynen cok zor bi süreçti canım ama hayırlısı oldu değdi 🙂 ins Allah sağlıkla kucağımıza almayı da nasip eder 🙏🏻