Benimde tup bebek 29+4deyiz cok sukur ilaclari 12de biraktim ilaclar arasinda en cok jelden bikmistim cok kotuydu geri gelmesi normal hatta bazen kirmizida gelebiliyo doktorum boyle zamanlarda cok ayakta kalmamami soylemisti gercektende ne zaman fazla ayakta kalsam bunu yasiyodum endiselenicek bisey yok 🤗