Yaso12 ben acile gittigimiz gunun sabahinda yaptim cok net negatifti silik cizgi vs hicbisey yoktu ,umidi kestim agrimda gecmeyince dedim ishalden kesin.ayni gunun geceside kanda pozitif cikti ,hatta gelir gelmez hemen test yaptim onda gordum ikinci silik cizgiyi cok hafifti ama.Bu sabah daha belirgindi.Yarin da yukselmismi diye tekrar kan vericem.Bence bi kan testi yaptirin supheleriniz varsa