Aydeniz09 Ecenaz345 Yani ortalama öyle oluyor 37 de gelen de var 41. Hafta da gelen de😅 Bakalım bebişlerimiz ne zaman gelecek 🙏
Dserin1 Esfdnc aynı şey bende de var 29 haftalık.. sanırım baş ağrısı , kaygı seviyesi, heyecan, ilk gebelik, napıcam ne dicem diye düşünmekten gece uykular haram oldu ☹️
Esfdnc Dserin1 ben hep aynı saatlerde uyanıyorum sanki uykusuz kalınca korkuyorum stres endişe tabi bunlar etkili
Buselensi Mineberna ya bugun 3 saatlik yolda mola vermeden gittim bid3 ınıncede sandalyede oturdum baya ilk defa agrıdı kalça kemiğim afedersin tam kalçadaki çatalın orda bı kemık oluyo ya orası oturuken bişey yok ama kalkarken kırılmış gibi agrıyo bende 30+5 oldum acaba normalmı yoksa yoldan ve sandalyedenmı
Buselensi Aydeniz09 ay sorma valla ben daha nerde dogum yalcagıma karar veremedim izmirde yaşıyorum ama eşimin ve benım ailem ankarada illede getireliö seni diyorlar 8 saatlık yol molalarla 9 10 saat olcak şahsi arabayla gidicem ama 34. Haftadan sonra gidicem sizce doktor izin verirmi
Aydeniz09 Buselensi İnanın hiç bilmiyorum imkanınız varsa kendi evinizde yapın aileniz gelsin. Ben el mecbur memlekete gideceğim 😣Doktor yol vermese de mecbur gideceğim 😣 Araya taşınma falan da girdi. Okadar zor durumdayımmm ki😣
Buselensi Bktbll bende 30 +5im benimde karnım birden acımaya başlıyo ya anlamıypruö neden sert oluyo falan sanki tahriş olmuş gibi bi acı oluyo derimde
Kirpapatyasi Buselensi benimdeer ve ufaktan çatlamaya basladım bunları hissettiğimden beri bende aynı böyelyim
Kirpapatyasi Buselensi benimde oyle oldu ve catlamalarim basladi sonrasinda ne kadar nemlendirsem de catlama oluyo boyle olunca
ED1802 30+6 çok şükür sağlıkla gelsin bebeklerimiz kızlar yatıştan mıdır nedir bir kalkıorum karnımın içi yara gibi acıo bi de sırt üst buluorum kendimi o zaman karnımda bebeğim sanki kalp atışı gibi atıo ve aniden böle bir mide iki göğüsümün arası ağrı bi de karnım da acıma var sizde de olan var mı aranızda
Esfdnc ED1802 sırt üstü yatma zaten arkana kırlent gibi bir şey al zaten engel olur o bende sağa alıştırmama kolumun üstüne yatıyorum uyuşmuş vaziyette oluyor
Esfdnc Aydeniz09 bir de hamilelikte insan her şeye duyarlı oluyor en ufak sese ben uyanıyorum bu da can sıkıcı bir durum 😁
aysegzr_aslan Bende 30+1 bugun kızlar bacak ağrısı var kramplar uykusuzluk 😴😔heyecan var yapılacak seyler kafada sorunlar var hayırlısıyla inşallah doguralım sag salim 😍
NerminnM Aydeniz09 30+ 5 olduk.iki gündür şiddetli adet ağrısı gibi ağrıyla uyanıyorum .bu sabah bir an için erken doğum yapıcam diye çok korktum.çünki ikinci hamileliğim olduğu için doğum sancısı nasıl oluyor biliyorum.biraz sonra geçti herhalde bebeğin kafası yerleşiyor ondan böyle oluyor diye düşünüyorum
Selin3561 NerminnM canım şu 3 gündür adet agrısından beter agrım oluyor her gün doktora gıdıyorum normal dıyor enfeksıyon var Yüksek 30 haftayım bu arada
NerminnM Aydeniz09 her kese Rabbim sağlıkla kolay geçen doğumla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah
Kubrabalik Haftadan selamlar 🙋♀️hangi ara 30 oldum onuda anlamadım bugünden sonra nasıl geçecek bilmiyorum gerçi kıyafet yıkama ütüleme ev temizliği geçer gibi geliyor ilk kızımı 12 sene önce 36 haftada doğurmuştum o yüzden her ihtimale karşı 34 te çantamı hazirlicam çok oturunca veya ayakta durunca kalcam ve belim ağrıyor onun dışında iyiyim çok şükür umarım sağlıkla bebislerimizi kucağımiza alırız
Aydeniz09 Kubrabalik Kesinlikle öyle önceden hazırlamak lazım ne olur ne olmaz. Bizim de tayin çıktı taşınma falan derken yolda doğurmasam iyi😅