Benmbebegm canım benimde 2 defa dolanmış doktor hiç tehlikeye atmadı Sezeryan önerdi, benimde ilk öğrendiğimde araştırdığım kadarıyla normal doğum için sıkıntı teşkil edebiliyormuş sen yine de çok iyi düşün… benim aklım hep karnımda hareket ediyor mu diye rabbim yardımcımız olsun